Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών με την παρακολούθηση της ποιότητας εργασιών
Θέλετε να μάθετε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες από την υπηρεσία ή το προϊόν σας; Ενδιαφέρεστε για το πώς αντιλαμβάνονται οι αγοραστές την επωνυμία σας; Γνωρίζουμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!
Οι μέθοδοι έρευνας αγοράς που εφαρμόζουμε περιλαμβάνουν:
- Mystery Shopping - Μια μέθοδος έρευνας αγοράς κατά την οποία εκπαιδευμένοι μυστικοί αγοραστές ενεργούν ως δυνητικοί πελάτες σας.
- Mystery Calling - Έρευνα που σας δίνει πληροφορίες για το τι πραγματικά συμβαίνει όταν ένας πελάτης έρχεται σε επαφή με την εταιρεία, το κατάστημα ή το τηλεφωνικό σας κέντρο.
- After Shopping - Μια μοναδική ιδέα έρευνας αγοράς που περιλαμβάνει την έρευνα των πελατών μετά την έξοδό τους από το κατάστημα.
- Visit Count - Ένα είδος έρευνας που γίνεται κοντά στο κατάστημά σας, το οποίο σας επιτρέπει να συγκρίνετε διακριτικά τον αριθμό των καθημερινών επισκέψεων των καταστημάτων σας με τον αριθμό των συναλλαγών που πραγματοποιούνται καθημερινά.
- Έρευνα ικανοποίησης πελατών - Ένας συστηματικός, αντικειμενικός τρόπος συλλογής πληροφοριών από τους πελάτες - μια μέθοδος που απαντά στο ερώτημα πώς αισθάνονται οι πελάτες για την παρεχόμενη υπηρεσία ή το προϊόν.
Γιατί να διεξάγετε έρευνα αγοράς;
Η έρευνα αγοράς είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να ελέγξετε την ικανοποίηση των πελατών σας και να διαπιστώσετε πόσο προσεκτικά συμπεριφέρονται οι υπάλληλοί σας σύμφωνα με τα καθορισμένα πρότυπα.